Like a Radio



Hari ini baru dapat menaip, sebabnya aku masih tak dapat tidur lagi. Tak tahulah kenapa. Padahal tadi malam baru saja habis tournament futsal. Dan untuk kesian kali tetap kalah. Hahaha. Memang tak ada rezeki agaknya kot. tak power cakap aje la. puih! minggu depan cuti sem dah mula, tapi masa-masa ni la lecturer mula nak bagi kerja berlambak. Macam siot je tak bagi cuti dengan tenang. dah la kena submit before cuti. ceh! nak tak nk kena buat jugak la.

        Dua minggu lepas, aku baru je beli laptop baru. Model Asus A43S. Lama aku duduk kat dalam kedai tu, keluar masuk, belek sana, belek sini. Dan akhirnya laptop ni yang jadi pilihan. Seperti mana yang aku tahu, ASUS memang dipercayai akan ketahanannya. Spesifikasi laptop ni pun bagi aku memang ok. Tapi yang penting ada graphic card. That the important thing I buy this laptop plus based on my budget. Hehehe. Tambahan lagi aku seorang kaki game yang tegar. Huhuhu. Jadi, game pertama yang aku install dalam laptop baru ni ialah PES 2012. Peh! Smooth gila masa main. Memang puas hati. Siap setting high tu. So, pembelian aku memang berbaloi aku rasa. Harga pun tidak berapa mahal. Eh? Dah cuba main game PES 2012? Best kn? Have a lot of improvement from previous edition, PES 2011. Dari segi cara permainan, passing, pertahanan dan menyerang. Kalau belum cuba, pergi la ke kedai game terdekat atau download je dari internet. Best game ever for me. 
Hurm, aku stop kat sini dulu. see ya!

0 comments: