Kalau Itu Yang Saya Tak Nak




 1 hari nanti,
Oh 1 hari nanti,
Saya akan keseorangan,
Sekali lagi dan lagi sekali,
Hidup tanpa dia lagi,
Makan tanpa dia lagi,
Semuanya tanpa dia lagi,
Awak,
Jujur saya tak sedia apa-apa pun lagi,
Nak hidup tanpa awak,
Tahu ia nya kejap,
Tapi tu mulut yang selalu cakap,
Hati ni, kaki ni, tangan ni, mata ni, selalu tak cakap macam tu,
Tolong awak, tolong ajar saya,
Macam mana nak terima sesuatu yang akan jadi nyata,
Saya tak nak, saya memang tak nak,
Dan kalau boleh,
1 je yang saya nak...
Saya nak awak je.
=\

hak manusia untuk bercinta, bercinta sampai jadi gila.

3 comments:

sitinurulaieen said...

need to learn it sayang...:)

not everyday I'm here with you,,unless you take me as your queen of your heart..


saya pon nak awak sorang shj..jgn jadi giler eh? :)


p/s: awak saya nak buku yang kat gambar tu...hurm....:)

orenskool said...

Haha.
Tau semua buku feveret kn?
baucer ade pergila beli.

sitinurulaieen said...

mana tau?
haritu nak beli, duet tak ade..
nanti teman eh pergi beli..
nak penuhi masa cuti dengan baca buku..tak de la kite meronggeng sana sini..awak pon tak risau..hehe:)