Lepas Gian



        Hello semua, mesti korang semua fikir lain kn bila baca tajuk kat atas. Hehe. Sebenarnya, aku dah lepas gian bermain futsal. Dah hampir 2 minggu aku tak dapat main futsal, gian woo. Jadi semalam dapatlah aku bermain futsal. Penat jugak tapi puas. 2 jam 30 minit. Naik reput tulang pinggang aku. Hahaha. Dengan tak warm up main bedal je main. Best memag best, tapi bila nak tidur tu, mula la sakit sini, sengal sana. Nasib baik la ada yoko-yoko. Korang tau kn apa itu yoko-yoko? Pertama kali aku guna benda ni, mula-mula sejuk je rasa, lepas 30 minit. Amek kau! Panas ya amat. Hahaha. Menyesal aku.
        Kawan-kawan aku yang kat kampung semua dah ada kasut futsal baru. Berwarna-warni tu. Suka pulak aku tengok dorang semua. Dah ada peningkatan, cewah! Macam power je aku ni. Hehehe. Padahal main tak seberapa pon. Tapi yang tak best nya semalam, padang futsal tu licin, kena tempias dek hujan petang nya. Low class punya court futsal. Terkontang-kanting aku main semalam. Tersungkur la, terlajak la. Kelakar pun ada.


        Ha! Gambar yang kat atas ni bukan ye. Hee. Ni nama dia Falcao, one of the futsal star player. Pemain Brasil. Hebat skil dia. Cara bermain tu jangan cakap la. Banyak video dia aku download. Ada satu video tu, dia tunjuk skill, aku tiru sampai sekarang tak jadi-jadi pun. Hahahaha. Apa daaa. Entah ek, training make someone perfect kot. Falcao ni idola aku beb. Memang minat sangat kat dia. Ada masa korang try la surf youtube tengok video dia ye. 
        Em okla geng, aku stop kat sini dulu. Just nak kongsi cerita je. Kepada budak-budak muda kat luar tu, daripada korang buat benda tak berfaedah malam-malam, cuba korang luangkan masa bermain futsal. Aku percaya ada kebaikannya. Hehehehe. Bye!

        

2 comments:

sitinurulaieen said...

ok..hebat..dah tgk dah style dia kat youtube..

awk ade hebat cam die tak?

sitinurulaieen said...

oh nape dah lame tak update blog..
rindu nak baca la oi..fish!